sobota, 26 marca 2011

Lusia vel Luśkuś ;D

Moje małe zło wcielone. Oo mamoo ! ADHD ! : D Pierwszy raz mam takiego szczurasa. Szczur pełen życia. Uwielbia się bawić. Jej najulubieńsza zabawa to ' ja podbiegnę, zaczepię cię a ty mnie goń ' ;D albo ' chodź poczeszę cie pazurkami po głowie ' albo ' co masz w buzi ? ' ( podchodzi do ust, otwiera je pazurami i zagląda ;D ). Nie pytajcie w jakim stanie jest moja broda i usta -.- . A jak już się zmęczy to idzie się dosłownie na chwileczkę położyć i wraca do zabaw. A czego Lusia jeszcze nie pogryzła, to ja już nie wiem. Ale zawsze mam wytłumaczenie na nią " no tato, przecież to gryzoń " ;D Działa ;) .

 A jej pozycje jakie przybiera podczas snu, sam miód :


Zapomniałabym dodać o tym, że uwielbia ' pielęgnować ' moje paznokcie ;D
Obgryza je ile wlezie ;D
Ale i tak ją bardzo kochamy i za nic nie oddalibyśmy jej .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz